2011年12月22日 星期四

[壹週刊.直接睇]吳浩康拖租欠咭數 莊思敏填氹




探熱針

自從04年藏毒被英皇雪藏,吳浩康(Deep)一沉不起,即使洗心革面,教泰拳做保險返兩份工積極搵銀,但因碌落大條咭數,入不敷支終於爆煲,被追數公司搵上門,更有指他連上手業主的屋租都未清還,要前度莊思敏出手填氹。爭人一身債,吳浩康坦言:我經濟係有問題。

分期還債

今年八月,吳浩康被指再度沉迷藥物,令拍拖五年的富貴女友莊思敏斬纜,不過前度隨即澄清分手只因性格不合。被英皇投閒置散多年,吳浩康先後做過泰拳教練,又讀書考牌兼職做保險經紀,但依然入不敷支,咭數愈碌愈大。「銀行追佢咭數追咗好耐,佢唔接電話一味避,銀行咪打去英皇刮人,其實佢啲咭已經被銀行cut曬,佢都知避無可避。」知情者說。本週一(十二月十九日)下午三點幾,肥了一個碼的吳浩康短褲踢拖街坊裝離開屋企,到附近快餐店買飯盒可樂返家醫肚。吳浩康聲稱當日請病假,對於有指他欠八萬蚊咭數未找,他說:「我係爭咭數,因為之前去咗溫州做嘢,冇還一期咭數,但返到香港就即刻同公司溝通番,不過因為信用咭條款問題,我唔可以一筆過還清,如果唔係會罰錢,我而家要分六期攤還,每期還一萬四千幾蚊。」

同公司再借

收入不穩,屋漏兼逢連夜雨,今年中,吳浩康因為父親發現患癌,要再度向英皇借錢。「我經濟係出現問題,老豆五月證實有cancer,我問公司借咗五萬蚊幫老豆俾醫藥費,好彩佢有買保險,唔似阿媽(○七年吳母患肝癌)冇買,當年我都問公司借咗二十萬。老實講,我呢幾年工作量唔多,又冇乜其他收入,就算做保險,因為我有刑事案底,都搞咗一段時間先攞到牌,正式做都係呢五個月嘅事,最初階段只係播種期,可以搵到幾多?我搵兩萬幾,都係啱啱夠租屋食飯,不過我一定會負責任,欠債還錢天經地義。」

拖欠屋租

除欠咭數外,一直在麗港城屋苑租屋住,去年初突然搬到同屋苑另一座的吳浩康,亦被指未交清舊居屋租。「屋租一直都係由老豆負責,我哋試過冇交幾個月,不過最後係有俾番先搬,如果搵番啲租單,我會俾你登出嚟,不過無論點都好,如果令上手業主唔方便,我希望佢唔好介意。」吳浩康說。

公司債未還清,原來吳浩康亦有欠前度錢。他的收費電視NOW月費,一直由莊思敏戶口過數,「因為之前佢(莊思敏)喺我屋企住,都唔記得咩情況下,用佢個名開咗戶口,因為簽咗約,所以冇得轉名,我已經去搞手續,將自動轉賬變為現金交費,嚟緊我會俾番曬啲月費。」

前度財困,莊思敏承認曾借錢給對方:「幾多唔好講,你問番佢?(有冇講幾時還?)冇講實。(有冇催過佢還錢?)有提過,不過佢暫時未有行動。」 ####



週一,脹爆吳浩康踢拖街坊裝落街買外賣醫肚,邊行邊聽歌。



跟莊思敏拍拖,吳浩康打扮富貴孖住女友去Ball。



到茶餐廳買完飯盒,吳浩康即返回8座屋企,他表示當日唔舒服向公司請了病假。



兼職做保險經紀一年有多,吳浩康每朝八點多返工,不過依然入不敷支。





吳母患肝癌病逝後,吳浩康今年5月又為患癌的父親籌醫藥費,認真運滯。



08年,本刊拍到他跟前度在13座出入,去年他突然搬到8座單位,月租一萬。



英皇再俾機會,正在籌備明年推出新唱片的他,不時將組合成員之一向展輝的夾band相放上微博。



吳浩康被公司通知明年以組合Closer繼續出唱片,早前他便跟住大班同事出席澳門國慶活動。




1137期



搜尋此網誌