2012年1月13日 星期五

胡諾言望增拍劇機會 視麥長青為目標

胡諾言


胡諾言望增拍劇機會 視麥長青為目標

胡諾言最近忙於跟陳美詩主持資訊節目《開館有益》,雖然胡仔很享受主持工作時間較穩定,可以多跟太太陳琪及女兒見面,但正因有了家庭,胡仔反而渴望事業方面可以更上一層樓,今年他希望可以有更多拍劇機會,更視麥長青為努力目標,將來可以一嚐頒獎禮奪獎滋味。 採訪 : 杜淑霞

化妝:Phoebe Yung?髮型:Patrick @ hh

胡諾言最近在劇集《我的如意狼君》中飾演深情醫生一角,不但令觀眾印象深刻,也令他相當喜愛,因為角色頗有發揮,對於希望在劇集方面有大發展的他來說,絕對是個好機會。

成家責任大

胡仔坦言近年雖然有不少拍劇機會,角色亦愈來愈重,但始終還未足夠,「老實講,我雖然入咗行十幾年,但係真係有機會演戲都係近五、六年嘅事,其間又要兼顧其他工作,所以演技仲係需要多啲磨煉,睇見敖嘉年同埋麥包佢哋攞獎,我都好感動,自己都好想有咁嘅一日呀!」

胡仔期望事業更上一層樓,只因有了家庭後,感到責任更大,「以前事業發展成點,都只係同自己交代,但係結咗婚有咗小朋友後,負擔開支真係大咗好多,都希望事業可以有啲成績,唔想停留喺一個階段,依家係發力去衝刺嘅時候,希望嚟緊監製可以畀多啲機會我。」



入行十多年的胡仔,希望有更多拍劇的機會,令事業更上一層樓。

有了家庭,為人父親的胡諾言坦言,責任更大。

有了家庭,為人父親的胡仔坦言,責任更大。

胡諾言與太太陳琪一家三口幸福滿溢。 資料圖片

胡仔與太太陳琪一家三口幸福滿溢。 資料圖片

胡諾言在《我的如意狼君》飾演醫生,令觀眾印象深刻。 資料圖片

胡仔在《我的如意狼君》飾演醫生,令觀眾印象深刻。 資料圖片

2006年,胡諾言與杏兒為拍《肥田囍事》,特地穀肥自己,胡仔認為是難得好機會。  資料圖片

2006年,胡仔與杏兒為拍《肥田囍事》,特地穀肥自己,胡仔認為是難得好機會。 資料圖片



搜尋此網誌