2011年12月22日 星期四

[壹週刊.直接睇]白韻琹 宅女拜拜




老娘駕到

六十七歲的白韻琹,上月在區議會選舉中,以一千二百多票,贏了樂活選區的議席成為區議員,跟立法局議員的老公謝偉俊(Paul)孖住上。向來語出驚人的她,提起阿Paul曾有過「感情缺失」,她哈哈兩聲說:「嗰單都唔算,再勁啲都仲有。」當了議員,依然故我談情說性,唯一要改,「我唔可以再匿埋做宅女。」自言青春無敵的白姐姐說。

夫妻檔

被指種票、空降樂活選區的白韻琹,這天帶住記者落區走一趟,由她受浸的教堂,再到讀書時的聖保祿中學,行到禮頓山社區中心,她獲勝的投票站,沿途不少街坊和市民,跟她打招呼和恭賀她當選,雖然明年一月她才正式上任做區議員,但已有街坊向她表達意見。白姐姐一臉自豪說:「你睇吓,街坊係支持我,我唔知乜嘢係奇跡,我只知有人想屈我種票,呢個區人口平均收入有成九萬元,班街坊有一定知識水平,唔係傻,同埋呢度搵間老人院都無,我在呢個區住過廿幾年,你話我熟唔熟!」即使被打壓指她一把年紀,質疑其工作能力,白姐姐仍一貫口吻說:「我叻過班後生,自己仲青春無敵,平日我好宅女,留在屋企唔出街,依家唔得啦。」她跟謝偉俊,一個是區議會議員,一個是立法會議員,政界夫妻檔實屬少有,白姐姐卻說:「我就無乜感覺,我亦無打算再入立法會,佢有佢嘅工作,今次佢好少來幫我,靠自己打江山會更好。」

缺失老公

雖說做嘢要靠自己,但每當提起細她十五年的阿Paul,總是唔怕骨痺大讚特讚,她更形容這段不是姊弟戀,而是兄妹戀,「我大過佢,而且佢話我好粗豪,成個麻甩佬咁,佢份人就好細心周到,所以我係兄,佢係妹。」年初上電視,白姐姐公開同阿Paul廿二年來從未接過吻,形容要「食自己」,惹來全城嘩然,問她為何要這樣說?她說:「我生存就預咗俾人鬧,我咁自我,但總有人喜歡我呀。」此事阿Paul有沒有嬲過?白姐姐細想一下說:「我估佢無,但我諗佢唔敢,咁有乜辦法?攬吓錫吓呢樣嘢無得勉強,無呢方面幸福,我認命,希望等第二世。」說完一輪心中情,白姐姐又好識趣的說:「阿Paul都有其他好處,佢係一個好細心的人,對法律好有熱誠,佢在法律界受好多創傷,過去十幾年,連正常興趣都唔去諗。」



眼前同輩的朋友,有兒有孫享受家庭樂,白姐姐話她不會羨慕人,「不過有段時間我確實好失落,諗吓掃街的工人,返到屋企都有人攬吓錫吓佢,依家我無諗啦,俾我健康快樂,服務吓社會。」

男人愛播種

○九年謝偉俊被傳媒踢爆,與年輕青島姑娘徐程程發挑情電郵,身邊男人有感情缺失,白姐姐很快便平息事件,她哈哈兩聲說:「再勁啲都仲有。」追問下,白姐姐比上電視那次收斂得多,「我唔去了解啦,佢份人又唔係花心,但有些女仔扮可憐、扮慘,佢性格好易同情人又鍾意幫人,當自己係救世主。」 近日連特首候選人唐英年都被踢爆有「感情缺失」,站在女性角度,白姐姐坦言做女人就要認命,她說:「有邊個女人會想同人分享丈夫呀,但男人見到女人就鍾意,婚姻只係一份套餐咁,點會只食一樣,雄性天生就是播種的,男人唔會諗對女人有幾傷,女人唔忍就會連人都無埋。」夫妻間未能盡意做到十全十美,對工作仍然有心有力的白姐姐,即將上任做區議員,打算與同區的議員合租地方做辦事處,她說:「呢個區咁貴租,要幾個人夾,份人工好少只有萬幾元,開支唔小,分分鐘柯突(超支)。」已經十五年無打工的白姐姐,說起上一份在電台主持《盡訴心中情》的工作,仍耿耿於懷,「我仲想開咪,無錢我都會去做,我一路都有問商台港台,總有因素唔會俾我入去,可能我嘅爆炸力太強。」 ####



白韻琹小時候在樂活道聖瑪加利教堂受浸,來到教堂門前,不少教友恭喜她當選。



白姐姐落區做採訪,行到邊都有街坊跟她打招呼,年輕女街坊更趁機影合照。



經過豪宅禮頓山,保安哥哥即向白姐姐申訴門前的違例泊車問題。



白姐姐與禮頓山會所阿姐攬腰搭膊影合照。



選舉當日,白姐姐和阿Paul穿綠色戰衣,出動桃紅波子跑車上街拉票。



當選後白姐姐設宴慶功,好友麥玲玲(紅衫)到賀。



言行同樣出位的謝偉俊和白韻琹,早年曾雙雙拍裸照,轟動一時。



年輕時的她,有姿色才氣,身邊從不缺追求者。



回想中學那些年的日子,白姐姐話自己細個好曳,經常被老師罰坐無影櫈。



白姐姐與好友、趙世曾舊愛盈盈(左),常到老人院探訪、送曲奇,氹班老人家開心。


1137期



搜尋此網誌