2013年4月7日 星期日

我主場:方中信靠囡囡 擋爛桃花

方中信靠囡囡 擋爛桃花


我主場:方中信靠囡囡 擋爛桃花

      

事實證明,由浪子變慈父,可以和“將白發變黑”同樣迅速。07年尾,女友莫可欣意外懷孕,令未有心理准備做爸爸的方中信不知所措,更有指他曾以“妖”字去回應女友懷孕一事;到現在女兒符迦晴差不多五歲,方中信一提女兒已露出窩心笑容,他更坦言女兒成了他的護身符,專擋主動埋身的爛桃花。而當提到不久前離世的父親,方中信仍難掩悲傷,他希望能藉時間來撫平傷痛。

撰文:文國駿

方中信早前為宣傳無線劇集《仁心解碼II》接受本報專訪,近年多在內地拍劇的他當日密集式受訪,不禁露出疲態,他直言:“其實我好怕宣傳,因為我個人超級乏味,生活又冇火花,你哋都會寫得好乏味。”方中信於劇中飾演法醫精神科顧問醫生,他笑言自己現實中絕對沒有精神問題,他說:“我算系脾氣暴躁嘅人,唔好嘅系人哋會知道曬你嘅喜怒哀樂,好嘅系自己唔會將負面情緒屈埋喺個心入面,唔會咁易影響心情同有抑鬱。”



■方中信提到女兒符迦晴便會露出窩心笑容,他坦言女兒成了他的護身符,專擋爛桃花。

攝影:陳順禎

方中信靠囡囡 擋爛桃花

■方中信曾因女友意外懷孕而不知所措,但08年莫可欣誕下5.7磅的女兒,卻讓他大為感動。

女兒收服

問到方中信女兒迦晴出世後有否令他收火?他坦言:“有o架,有個女脾氣冇咁大,我會覺得已經冇乜嘢值得我去嬲,我生活穩定,家庭又OK,冇乜嘢要我發脾氣。”囡囡將近五歲,方中信表示正為她張羅合適小學,他笑謂:“睇佢個樣都系讀唔到書嘅人,會揀啲俾佢自由發展嘅學校。”方中信又大爆自己被女兒收得貼貼服服,他說:“喺屋企都系老婆做惡𠮶個,因為個女唔驚我,好似有時佢食飯我要佢自己食,佢又扭要人喂,我喝嚇佢呀鬧佢,佢都唔會驚,仲會皺眉扮我個樣。”

方中信靠囡囡 擋爛桃花

■方中信到醫院接莫可欣及女兒出院。

方中信靠囡囡 擋爛桃花

■符迦晴出生15天,方中信把照片上載到網志。

方中信靠囡囡 擋爛桃花

■方中信細心教導女兒遊泳。

方中信靠囡囡 擋爛桃花

■方中信一家三口參加慈善步行籌款。

不知不覺方中信已經五十歲,如何形容這五十年的人生?直腸直肚的他表示:“陽光燦爛囉,唔想有嘅小朋友都有埋,一個意外改變一生,系個天畀我嘅。”女兒不單改變他一生,亦成為了他北上拍劇,遇到主動女生時的護身符,他笑言:“我喺大陸拍劇都會有唱K,食飯猜嚇枚咁,但冇其他嘢囉,可能啲人見親我都系將個女掛喺口邊,唔通佢哋會貪buy one get one free(買一送一),有個現成嘅唔使自己生咩!”

雖然女兒讓方中信暖在心頭,但他的爸爸卻於今年初因癌症離世,令方中信十分悲痛,他坦言現在對父親仍很掛念,他說:“其實我性格全部都系遺傳自我爸爸,佢系一個好慳儉嘅人,由佢畀12萬我買第一層樓,我就知佢乜都諗仔女先。”

方中信靠囡囡 擋爛桃花

■今年初方中信(左)父親因癌症離世,他直認非常難過。

喪父最痛

當初方中信父親確診患上癌病時,正值方中信為《仁心II》開工,他坦言開工頭兩天非常辛苦:“𠮶陣真系幾難接受呢個事實,但都要做,冇辦法,惟有一收工就盡快趕去探爸爸。其實今次劇入面我都有一場親人離世嘅戲,個劇本寫得好真,我前幾日睇番𠮶集,𠮶啲內心反應系同我爸爸真系離開時一樣,當初唔想面對,到接受,難過,真系冇多冇少,一模一樣。”他表示時間是最好的療傷方法,因為不管怎樣也會度過最傷痛的一段時間,剩下的只是懷念:“時間系最好嘅複原方法,始終要去面對,我爸爸走時全家都喺度,我系最冷靜𠮶個。”

方中信靠囡囡 擋爛桃花

■蒙嘉慧成為了鄭太,方中信也說替她開心。

《仁心解碼II》劇照

八點上床

對於事隔數年再接拍《仁心II》,方中信表示跟班底默契十足,合作拍攝時很開心,對於劇中有感情線的楊怡及蒙嘉慧,方中信說:“我直情當楊怡系男人,佢系一個男仔頭,好好玩成日玩到打交;至於蒙嘉慧都合作咗好耐,佢??家做咗鄭太都戥佢開心嘅!”至於《仁心II》是方中信與無線合約內的最後一套劇,他笑言終於“找曬數”,但由於他跟無線關系良好,所以即使沒約在身,若有合適角色也很願意回巢拍劇。

方中信靠囡囡 擋爛桃花

■年屆50依然保持有型外表,方中信的秘訣竟是八點就上床瞓覺。

談到今年多出劇也以“中佬”如方中信、吳啟華和黎耀祥等孭飛,方中信坦言是新一代小生未夠經驗:“可能系佢哋未夠經驗啦,呢啲系要累積嘅,但系香港o依家負面情緒太勁,可能會一做得唔好就鬧,唔去接受,好容易一做唔好就冇下次,唔似我哋以前咁有多啲嘅機會。”一眾中佬在劇中多配上年紀小一截的花旦,難得的是方中信在外表仍保持著他那“香港李察基爾”的風範,問他可有秘訣?他表示:“我每日如果唔使開工,我一定會做個幾鍾頭運動,平日夜晚八點零就會上床瞓覺,就算同朋友出去玩到十一點幾我都會閃,個人身體健康最緊要。”



.我主場:方中信靠囡囡 擋爛桃花
http://hittt.blogspot.com/2013/04/blog-post_7.html
.我主場:方中信靠囡囡 擋爛桃花
http://hittt.blogspot.com/2013/04/blog-post_7.html

搜尋此網誌