2012年1月11日 星期三

當金錢遇上Butterfly 陳展鵬

當金錢遇上 Butterfly 陳展鵬


當金錢遇上Butterfly 陳展鵬

FACE週刊 第242期

面對面

當金錢遇上 Butterfly 陳展鵬

2012年01月11日

不是陳展鵬,我還真不知道,原來白飯魚也有牌子,叫金錢。

那些年,打乒乓球的,窮孩子穿金錢,富孩子穿 Butterfly。

今年 35歲的陳展鵬, 17歲以前,是香港乒乓球代表隊成員,在當年的銀禧、現在的沙田體育學院拿了 5年獎學金:「我由街邊石枱打起,打到入小童群益會,被教練睇中帶入銀禧,唔同嗰啲細細個就著靚衫、用靚拍畀錢學乒乓波嘅 仔。

自細我就鍾意賭氣,係都要著對有咁 w舊得咁舊嘅金錢、用塊打咗 5、 6年嘅爛拍,打贏你班著 Butterfly嘅。」

曾經有段日子,穿金錢的陳展鵬真的在球壇吐氣揚眉過,直到有一天,發現打波不能打一輩子,去考藝訓班:從藝訓班畢業,專被安排演下把弱者;轉行做歌手,唱片公司易手賣盤;改拍電影又遇上金融風暴,連爛片都冇人再開,才學會,為甚麼天生有人穿 Butterfly、有些人怎麼都擺脫不了那對爛金錢:「唔係父母欠咗我、畀唔到我 back up,人係要到最低處,先至見到自己一無是處。驕傲?憑乜先?」

2011年一套《真相》,陳展鵬在電視圈回春, 2012年,《回到三國》戲分拍住林峯、《 ATF反恐》風頭壓過吳卓羲,真到時來運到的一天來了,身經百戰,所以淡定。

做戲如打乒乓球

在《萬千星輝頒獎典禮》當晚,陳展鵬雖然冇獎冇收穫,不過,論去年最獲家庭主婦青睞,上位最快的師奶殺手,陳展鵬肯定是年度第一。獎項不論在不在手,機會一直都在那裏,除了戲分和當家小生叮噹馬頭的《回到三國》和《 ATF反恐》,陳展鵬說一月另有一部喜劇等開工,又係擔正。

「 09年返無綫,好似透爐咁,機會接住嚟,火花星星點點咁,每次好似有啲聲氣,轉頭又熄曬火。

直到《真相》,『蓬』一聲真係燒得著。

我唔敢話真係俾人力捧,公司亦的而且確冇咁同我講過,話咩珍姐愛將更加係誤會一場,我唔識打人情牌,同啲高層嘅緣分亦一向薄弱。

不過《真相》監製王心慰,真係我嘅伯樂。」

相比不少將近 40才出頭的男藝員, 30歲就遇到伯樂,已經算幸運。

不過,要是從 17歲考藝訓班開始計起, 21歲發歌星夢淪為寶麗金棄將,然後拍爛片喺亞視黴足 10年,陳展鵬捱得不比人少。

「我係鍾意打乒乓波,不過係人都知,打波唔可以做事業、冇得打一世。

我係獨子,冇一技之長又想畀屋企人過得好啲, 17歲中學畢業,於是聽星探講,去拍廣告、去讀藝訓班。

靚仔,無論喺球壇定娛樂圈都唔算係優勢。打波靚仔有鬼用?

冇實力第一圈就俾人淘汰,輸咗波邊個型得起?

喺呢行,更加大把靚仔,藝訓班未畢業,就睇住啲同學俾人揀中有戲做,我呢?

難得派句對白,一出聲就好似小矮人一樣低人一等。

監製搵我去過場,唔係跌低就係一拳俾人打暈。

我問監製,嚇?一拳就暈?嚇?

點解要跌?……你跌咪有位畀主角過囉。

我做運動員出身,打過先講,打都未打,憑咩要我畀你過?

不過呢行規矩係,每個人都有自己嘅位,我唔服,所以去咗簽唱片公司。」

當金錢遇上 Butterfly 陳展鵬

喺娛樂圈,我根本係隻未孵出嚟嘅蛋、係一條蟲!

拍無綫重頭劇《 ATF反恐》和吳卓羲平起平坐還有得一起合唱主題曲,陳展鵬說正洽談唱片公司,今年有望重圓歌星夢。

拍無綫重頭劇《 ATF反恐》和吳卓羲平起平坐還有得一起合唱主題曲,陳展鵬說正洽談唱片公司,今年有望重圓歌星夢。

《真相》演正義律師 Keith,突然人氣急升變師奶殺手,浮浮沉沉多年的陳展鵬

《真相》演正義律師 Keith,突然人氣急升變師奶殺手,浮浮沉沉多年的陳展鵬說:「雖然平常心,不過一下子個個望住,始終有啲招架不住。」

最冇前途新人獎

21歲那年,陳展鵬被音樂人前 Blue Jeans結他手蘇德華引薦加入寶麗金,轉做全職偶像歌手與無綫解約。未出碟已經有歌迷會、信和賣相指數高企,自我感覺良好自以為前途無可限量之際,寶麗金被環球收購,陳展鵬正式失業。

「被唱片公司遺棄,絕對唔算係低潮。

我好型㗎:『唔簽咪唔簽囉,我係掂,你驚冇人搵我做嘢?』

做咗咁多年運動員,去過咁多地方比賽,見慣輸贏,我一直心態都係,做人唔可以俾一場比賽定輸贏。

記得做歌星嗰陣,我上台唱歌、去香港電台接受訪問,拍住嘅係張學友。第一次歌迷聚會,一嚟 2百幾個 fans,搞到俾警察以為非法集會上過港聞。我成日以為自己好掂,後來先搞清楚,多 fans,係唱片公司捧我上個位;拍住學友,好明顯我係豬骨頭俾人搭上碟。」

父親是消防員、母親是車衣女工,甚至有段日子,陳展鵬差點把冇得發圍怪到父母頭上:「阿爸阿媽一世安分守己、踏踏實實,阿爸已經好辛勤、一路做消防員、一路接啲裁縫工作返嚟幫補。

九十年代,香港經濟起飛,個個買股票、做生意、周圍旅行,我細細個就見住啲世叔伯爭住幫阿爸埋單:『得啦,明㗎啦!』嗰段日子,我甚至有啲怪罪父母,點解啲同學波友個個撈得咁掂?

點解人哋搞生意有阿爸 back up?係唔係阿爸阿媽影響,搞到我咁?人係要到最失意嘅時候,先至睇得清楚自己,先至知道錯嘅唔係人,係自己。

唔同打波,我由細打到大,喺呢行,我由頭到尾都係人哋幫我製造機會,冇咗大公司 back up,我冇任何長處,我稱唔上係一個選手,喺娛樂圈,我根本係隻未孵出嚟嘅蛋、係一條蟲!」

拍過幾年電影,曾經跟劉青雲、陳小春做過對手戲,陳展鵬說不介意當年常被指派演反派:「電影入面每個角色都亦正亦邪,愈係咁愈有味道。」

拍過幾年電影,曾經跟劉青雲、陳小春做過對手戲,陳展鵬說不介意當年常被指派演反派:「電影入面每個角色都亦正亦邪,愈係咁愈有味道。」

03年與田蕊妮為亞視拍月曆,陳展鵬當年是亞視當家小生,不過 5年內拍的 15部劇集收視,加埋可能都唔夠一套《真相》。

03年與田蕊妮為亞視拍月曆,陳展鵬當年是亞視當家小生,不過 5年內拍的 15部劇集收視,加埋可能都唔夠一套《真相》。

談戀愛的那些年

人氣剛有轉機,就有週刊把陳展鵬放在封面故事,大字標題他私藏亞姐姚佳雯多年,關係穩定論及婚嫁。陳展鵬說,照片是舊相新砌,與姚佳雯分手多年,沒錢沒事業的日子,談戀愛是奢侈品,歷任女朋友們都受了他不少氣。

「冇得做電視台、又冇得做歌星,本來仲有啲電影拍嚇,直到 97年金融風暴,爛片都冇人有錢拍,一組戲幾千蚊跌到落 1千蚊一樣冇工開。

莫講話去旅行買禮物,連帶女朋友食餐好嘢、出街嘅錢都冇。

為咗慳錢,日日踎喺屋企,朋友話請埋我至夠膽出去一次半次,廿幾歲仔,阿媽都睇唔過眼叫我出嚇街、夾硬質錢畀我使。

我成日都覺得自己好型,打波叻,中學開始就靠獎學金自己養活自己。打咗波 5年,嗰 5年乒乓波界冇人唔識我陳展鵬,唔應該出去求人。其實型咩啫?

以為自己好紅,唱過咩歌根本冇人記得,拍過好多戲咩?

講出嚟人哋聽都未聽過?人嘅轉捩點,就係真正低潮時,可以認清楚自己一事無成,知道坐喺度自怨自艾,不如放低身段去學多啲嘢去搵機會,話畀人聽:『呢個角色我有興趣、我真係好需要呢個機會。』

「好多謝陪我走過嗰段日子嘅女朋友,好抱歉唔可以畀最好嘅佢哋。曾經有女朋友埋怨我冇擺佢喺第一位,其實佢一直係第一位,不過我始終需要工作,我同每個人一樣,想靠自己畀父母同屋企人更好嘅生活。」

小學開始打乒乓球,陳展鵬中學是港隊成員,跟當年孖寶陳丹蕾、齊寶華一起練球

小學開始打乒乓球,陳展鵬中學是港隊成員,跟當年孖寶陳丹蕾、齊寶華一起練球:「做演員同做運動員最大分別係唔可以當工作係同人比賽,每一次機會都係 teamwork。」

陳展鵬21歲被寶麗金打造成偶像歌手,出過四首單曲。〈天性如此〉的 MV女主角,是當年 17歲的千億新抱徐子淇。

21歲被寶麗金打造成偶像歌手,出過四首單曲。〈天性如此〉的 MV女主角,是當年 17歲的千億新抱徐子淇。

陳展鵬

去年 7月,第一次上娛樂雜誌封面被指私藏女友亞姐冠軍姚佳雯(左圖),陳展鵬說兩人分手 2年多,目前單身,絕對沒有收埋女友

去年 7月,第一次上娛樂雜誌封面被指私藏女友亞姐冠軍姚佳雯(左圖),陳展鵬說兩人分手 2年多,目前單身,絕對沒有收埋女友。

那些機會

陳展鵬

雖然上緊位,回流 TVB才 3年的陳展鵬,始終算是剛起步,我沒想到他會對我這麼說:「我同吳卓羲冇心病、冇話邊個搶咗邊個戲分,我哋係 friend,識英雄重英雄。其實有咩好搶,第一集到第廿五集都見到我就夠。我成日覺得鏡頭唔使下下影住我,畀多啲其他同事啦!電視台仲有好多努力嘅演員,等嘅就係一個鏡頭、一個機會。」

當然,陳展鵬不是珍姐、不是樂小姐,有排都未到他憑一句話給別人一個機會。

不過,如果我是電視台其中一個默默耕耘的綠葉,聽到有人抓緊訪問的

機會這麼說,應該會很感動。畢竟,他也才得到這個機會不久。

撰文:朱小博

攝影:範仲良

形象: Bryan@ the Flaming

服裝: COOLDAY, SIR



搜尋此網誌