2012年1月11日 星期三

單挑英皇三巨頭 陳奕迅寸古巨基唔夠班

陳奕迅連環辣㷫英皇三大王牌基仔、祖兒和林峯,引來粉絲在網上罵戰。 設計圖片


單挑英皇三巨頭 陳奕迅寸古巨基唔夠班

新一代歌神兼吹神陳奕迅( Eason)日前發功連寸英皇三巨頭容祖兒、古巨基及林峯,因而辣㷫基仔 fans,事緣 Eason上周六在港台《十大中文金曲頒獎禮》後台,嘲諷基仔不夠班與他鬥,導致兩幫 fans在高登討論區強烈開火。

當年被英皇雪藏、最終不愉快離開的陳奕迅,近日大發神威,發揮吹神本色,連環向英皇三巨頭容祖兒、古巨基及 Chok王林峯辣火頭。 Eason上周六在港台頒獎禮後台,接受視頻錄影訪問時更寸爆基仔不夠班做他的勁敵。

陳奕迅連環辣㷫英皇三大王牌基仔、祖兒和林峯,引來粉絲在網上罵戰。 設計圖片

Eason大前晚在微博貼上揸住勁歌獎座扮 chok樣的照片,勁寸林峯奪亞太獎。

Eason大前晚在微博貼上揸住勁歌獎座扮 chok樣的照片,勁寸林峯奪亞太獎。

基仔經理人 Mani日前在北京出席英皇晚宴,抽到一份大獎!

基仔經理人 Mani日前在北京出席英皇晚宴,抽到一份大獎!

「是我的強敵嗎」

片段中, Eason起初表現風騷心情大靚,有人問他關於基仔不再攞獎, Eason以半鹹淡普通話說:「沒有呀,他說都是傳聞,好煩呀,他的問題要我回答,我只是跟他就……好奇問問看,然後……對啊!」記者問他:「驚唔驚冇咗個好強勁嘅對手呀?」 Eason反問記者:「好強勁嗎?」記者問他:「你覺得呢?」 Eason再反問:「你覺得呢?你們覺得是我的強敵嗎?你們覺得古巨基是我的強敵嗎?」 Eason見依然沒有記者回應,即說:「 OK, see!」

日前《勁歌》頒獎禮中,(左起)林峯、祖兒、王菀之和基仔成大贏家。

日前《勁歌》頒獎禮中,(左起)林峯、祖兒、王菀之和基仔成大贏家。

有反 Eason網友把反擊言論轉載到 Mani微博, Mani以三個憤怒表達對 Eason的不滿。

有反 Eason網友把反擊言論轉載到 Mani微博, Mani以三個憤怒表達對 Eason的不滿。

嘲容祖兒 Chok峯

祖兒 fans高登天後瓊姐在討論區進行「四台聯頒睾丸大獎」,暗嘲 Eason得單春。

祖兒 fans高登天後瓊姐在討論區進行「四台聯頒睾丸大獎」,暗嘲 Eason得單春。

Eason看不起基仔的言論片段被上載後,即時被網民瘋傳,基仔的 fans在高登討論區瘋罵 Eason,引起 Eason與基仔兩幫 fans在網上開火互鬧,有反 Eason言論的網民前晚即時轉載到英皇藝人管理部總監霍汶希( Mani)的微博以示不滿, Mani亦以三個好憤怒的表情公仔表示贊同。

而一向是祖兒 fans的網友高登天後瓊姐亦感憤怒,在高登討論區張貼「四台聯頒睾丸大獎」數歌手睾丸數目,暗嘲 Eason早年因意外跌落台導致單春事件。

Eason又寸爆祖兒,事緣上周六在港台頒獎禮慶功宴上,當被問到會否與祖兒比較今年攞獎數目,他即說:「唔係我要同佢比,係佢要同我比呀!我家係大中華歌手,獎項係唔重要,家講緊歌手嘅國際地位問題,同劉生(劉德華)、張生(張學友)地位距離拉近。」之後祖兒在無綫《勁歌》頒獎禮慶功宴還擊,反寸他是爛片王。

Eason寸完祖兒,周日《勁歌》頒獎禮結束後,他再在微博上載一張拿住《勁歌》獎座扮 chok樣攞獎的照片,寫道:「 Chok咗成分鐘都等唔到個特寫!」寸爆 Chok王林峯三連霸成為亞太區最受歡迎香港男歌星及憑冷門歌《 Chok》奪金曲金獎。

膝頭磨損做手術

Mani昨日接受電話訪問時表示,與 Eason做過幾年同事,很了解他玩得的性格,但她坦言:「玩唔緊要,但站喺經理人立場,睇完我係有少少唔舒服,我唔係憤怒,只係有少少不安。」英皇行政總裁吳雨昨日亦說:「希望佢講笑啦,不嬲都知佢嬉笑怒罵。」會不會為三位愛將討回公道?吳雨說:「希望佢真係只係講笑啦,我睇完都好奇怪,好詫異。」

而辣著火頭的 Eason因膝頭磨損正在醫院做手術,不過他透過助手澄清網上所瘋傳之訪問片段,他說:「當日訪問全部都係記者問我,我只係反問記者,當時現場冇人答我,所以至變成咁,我絕對唔係講古巨基,亦唔係針對基仔,只係大家成日攞我同基仔搞是是非非,對呢啲是非話題覺得好悶,樂壇唔係咁樣,從來唔覺得有需要惡性競爭。」他強調:「我冇敵人!」 Eason經理人陳家瑛亦在電話中說:「佢玩之嘛,佢反鬥星嚟㗎,佢同基仔係朋友,唔係勁敵,佢哋兩個同一陣線都係為樂壇付出。」 Eason視頻訪問的言論令 Mani不安,陳家瑛即說:「哎吔,我要打番畀 Mani。」

採訪:葉雪

陳奕迅寸基仔全文

陳:陳奕迅 記:記者

記:有傳古巨基將宣佈永不拿獎。

陳:沒有呀,他說都是傳聞,好煩呀,他的問題要我回答,我只是跟他就……好奇問問看,然後……對啊!

記:你驚唔驚冇咗個好強勁嘅對手呀?

陳:好強勁嗎?

記:你覺得呢?

陳:你覺得呢?你們覺得是我的強敵嗎?你們覺得古巨基是我的強敵嗎?

記:哈……(全場靜默)

陳: OK, see?

陳奕迅 vs古巨基

陳奕迅

年齡: 37

出道: 95年參加第 14屆新秀歌唱比賽奪冠入行

今年四大頒獎禮獎項: 12個

演唱會場數:前年 3月 18場紅館個唱

威水史:今年 4月 Eason將於倫敦 O2Arena開騷,門票在 20分鐘內售罄,比 Lady GaGa更快。

古巨基

年齡: 39

出道: 91年主持無綫節目《娛樂新聞眼》出道

今年四大頒獎禮獎項: 5個

演唱會場數:去年 10月 3場紅館個唱

威水史: 05年入選香港十大傑青、連續 4屆成為《勁歌》最受歡迎男歌星,平了譚詠麟紀錄。

資料來源:《蘋果》資料室

兩派 Fans掀罵戰

陳奕迅寸古巨基的視頻瘋傳,搞到兩派支持者互罵, Eason粉絲撐他寸得起,但有網民狂插 Eason不懂尊重別人。

Eason粉絲

妍希 BB:啲人成日搵佢同古巨基比,講得多都煩啦。

鳥嬉霜雨間:事實上又抵佢咁寸嘅,古巨基真係爆鳥都追唔上。

踢死你:事實總是令人難以接受吧,忠言逆耳。

侏儸:好寸,但真係寸得起。

Irice:唔係強敵可以係好朋友㗎嘛,心情唔好咁講出來又要曲解人哋, Eason有冇話過古生垃圾先?

基仔粉絲

難過得要死:倒垃圾的人都應該被尊重,陳奕迅唱埋成堆懶係有意思的歌,都只係得個「唱」字,係假的!

三條毛蟲:冇禮貌!天王巨星就可以不留情面咁話人咩?

金晨曦:陳奕迅做乜佢哋都話有感染力,型棍㗎啦!

Tearoom:古巨基默默耕耘咁多年都安守本份,掂咗唔使咁踩人啊!

蝴蝶姐姐好正:咁樣講嘢好唔厚道。

資料來源:高登討論區

話你知

拍爛片與英皇決裂

 

陳奕迅與楊受成(左)旗下的英皇早年曾有過節,他在 00年曾簽約英皇,在這段時期推出過不少大賣專輯如《打得火熱》、《 Shall We Dance? Shall We Talk!》及《 The Easy Ride》等,當時他更橫掃多個頒獎禮,演唱會賣個滿堂紅。

但這期間,英皇為 Eason接了很多他不想拍的電影,如《賤精先生》和《慳錢家族》等,令他不能專心唱歌,雙方關係越來越差。 03年他約滿英皇萌去意,英皇得知後索性將他雪藏,轉捧其他新人,令 Eason轉會前除接拍電影,當年歌唱事業幾乎全面停頓。

Eason︰我語氣令大家誤會

陳奕迅(Eason)日前在港台頒獎禮後台接受電子傳媒訪問,網友將他訪問時黑面說:「你們覺得古巨基是我的強敵?」片段瘋傳,有網友批評Eason說話冇品欠大將之風,更引起兩邊粉絲罵戰,基仔經理人霍汶希(Mani)也表示:「如果Eason真係咁講,就贏獎輸品。」

而Eason昨日表示:「我嗰句說話唔係講基仔,係反問現場嗰班記者,可能我語氣、神態上令大家誤會。」他坦言大家經常將歌手比較,令他感到很煩,他說︰「喺我心目中只有朋友,無敵人。」

玩都要尊重人

Eason經理人陳家瑛相信Mani不會為這種事嬲,她說:「大家都明白呢行,雖然我冇睇過條片,但個仔貪玩,成日訪問時同記者講笑。」Mani坦言沒有嬲,她說:「只係睇完條片我有啲唔舒服,我同Eason都共事幾年,好熟佢性格,佢鍾意講笑,但講笑要有底線,玩時玩都要尊重人,唔好令人唔舒服。」



搜尋此網誌